Kendimi ilk defa götten siktirdim

Kendimi ilk defa götten siktirdim Merhaba sert sikiş seven arkadaşlar size ilk defa götten nasıl sikildiğimi anlatacağım iyi okumalar.Ben 19 yaşında 172 boy 68 kiloluk bi delikanlıyım. Sizlere ne şekilde kalçalarını siktirdiğimi anlatıcam. Benim düskünlügüm aşağı yukarı 3 sene evvel otobüste kıllı fazla boylu bi erkeğin arkadan ykatiyenmasıyla başladı o gün herhangi bir şey olmadı […]

Türbanlı

Otuz yaşına yaklaşmama rağmen romantizmim ve hep gerçek aşkı aramam sebebiyle hiç tecrübem olmadı. Ayrıldığım nişanlımla kısa birkaç yakınlaşma hariç kadınlar dünyası bana uzaktı. Bunun bir gün biteceğini biliyordum ama bunu bitirenin bir kadın olacağı hiç aklıma gelmezdi. Size bu yaşanmış hikayeyi anlatmak istiyorum.Yaşadığım bazı acılar, kriz falan derken iyice bunalmış ve çareyi internette dost […]